Monday, April 2, 2007

Påske oppsumering

Jeje.. då va påska begynt, å ein site heime å kopa! hehe.. Ahhh.. hærli! Ej vil til Volda! Off! Avhengig av plassen eller? Hehe.. e vel kanskje de at ein savna folka ein e vekke ifra!? Jau de må vel vær de!
På lørdag va eg på hotell fest i Lavik då! Hehe.. Interesting! E vel da ein kan kalle skikkeli bygdafest! haha!! Tjoheeei! So Ingvild sa, de vakje ofte ho for på fest og forspill me foreldre te vennane sine, og andre som va omtrentleg like gamle! Hehe.. men de e slik de fungera her for å sei de sånn! en guu kor artig de e! Samtidig so fekk eg snakka me folk som eg ikkje har snakka me på år og dag! :)Åsso fekk eg vite sladder: Ho Iselin e gravid!! Ååååå so happy eg e for ho asso! Mitt store idol! Krangla so fanta når me va små, men no jah.. du e min helt asso! :) U know why! :)

Jeje.. nei i kveld blir de vel slappings avings heime, mulig naboane kjemme bort ein tur, å de blir kortskalle og fantasi speling! Ekje de slikt so ska gjerast i påska?? Yeye.. let go for påske feeling! :P haha!

1 comment:

isenyso said...

Ler!!!!!!!!! Kefø hakje eg sett dinna sida di før?? Bra skreve!hehe. Helsing Aiselain