Thursday, April 12, 2007

India .. yayyy:)

Jaudu.. då har me fått praksis plass i India!! :) Meg, Hilde, Kristin, Solveig, Lise og Silje fære muli muli te Mangalore - India roundish den 5. september! Gu kor spennande viss de blir:) Wippi!! glæææde sææ:)

I helga bli da "feire at me fekk praksis-plass i India* fest/fors her oppe i Vidjevegen! :) Å kor gøy! Første fest ette påska! SO gøy å fæst me allj igjen! :) Heile snart nesten 2 veke sida sist!! hehe:)

Men de a vel egentli det eg hadde på hjarte idag:) Jah.. åsso må eg tenke å filosofere litt.. heemmm... India. .skal skal ikkje.. vanskeli valg.. eg e jo kommen med. Å de e ein opplevelse eg kjem til å få mulighet til berre denna eine gangen. Å eg har jo i tillegg drit lyst.. Meenn.. der e alltid et men! De eine e den pokkers strengen eg må ha på igjen:S Men de må eg vel gjerne utsette uansett kor eg havna henn. Om de so blir i Buskerud. De andre e at eg veit jo ikkje kor eg e henne i livet når september kjem!! ahh.. den so kunne sett inn i framtida! (Jaaada, eg veit eg kan Kristin,men de e berre på deg:P haha:) Å alle andre:P ) Økonomien e jo og et men.. Men strengt tatt trur eg kjem lenger i India me pengane mine enn i Norge! Dyrt i Norge sarru?? haha:P

Jeje.. de va vel dagen lille tanke tenker! :P Meen kom vel ikkje akkorat noke lenger enn kor egva før.. får ta tida te hjelp, so klare eg vel en gang å bestemme meg!:) haha! :)

No comments: