Thursday, April 5, 2007

Savne Usa litt.. :S

Off... ka de e me å begynne å lese dei dagbok greiene som eg hadde skrivd da eg var i usa?? Hehe.. de blir jo berre savn jo'e! :S Savna festane i huset, together with Chris' n Emily:S Aiaia.. å kor e den bilige alkoholen?? haha.. Saaaaavn!

Chris, Emily og meg på fors av Emily.. 1101 rooock! :):)

Men når sant skal seiast so har eg da vel grååådig godt i Volda for tida da! :) Gøygøygøy!! :) Hadde ein berre kunne flytta Augsburg folka, alkohol prisane (jah sånn prisane generelt) og Mall of America til Volda!! Hadde passa meg ypperlig!! hihi=)

Meg, silje og Hanna på fors:) Har de fint i Volda og då, som sagt:) Å Trippel forsa våre e morro morro morro!! :) Gleeeda meg te neste:)


Meg og Kristin:)



Haha:) yeye.. someone fix my blain?? *haha* Hilde og Megh.. My working out buddey! :)Fit for the Bikini season uhh???


yeye.. vakje so mykje en hadde på hjerte i kveld! Imåro (uhmmm i dag, klokka e 01.30)skal eg muli muli på svømming inne i håyanger (tog du'an Silje.. haha).. Å forhåpentlig vis blir Daniel og Renate'n me:) Gleeede seg! :) Noke fest og reunion ser de desverre ut som om at de ikkje blir denna påska! Jeje.. de blei berre me praten.. :( Men får ta da atte te sommaren.. litt lettare då, når en har lengre fri:) Jaffal for mitt vedkommande!!

Jesses.. nei tenkte eg berre skulle legge ut litt bilde og eg=) Berre litt sånn Usa bilde, sånn for å sjå litt ka eg savna egnetli!! *glise*


Meg, Wenche og Sarina på Bahamas.. Saaavne!! Vil på Cruise igjen! :)


Helten min:) My mascot!:)


Shopping.. :) Billig shopping!! :)


Bilblioteke går an å savne pittelitt gå'kje de?? for eg gjere faktisk de.. dei gangane eg og Wenche faktis prøvde å få gjort noke der, men de enda berre oppi tull og fjasing, med å sitte på kver vår data å prate til kverandre om tull å tøys på msn!!! haha! :P


Oooog... et bilde av "på vei til en av dei mange festane ho Jay & Aaron må inn! :P
Emily, Chris, ukjent (lets call him Stu.. haha), ukjent til & moa:)


Aiaia.. leite og ette et bilde av Starbucks! !:S Meeen finne ikkje! Vil ha en carmamel frappucino!! or a caramel machiato! !:) hihi!! Eg vil ha staaarbucks! :S

1 comment: