Wednesday, March 28, 2007

På skulen:P

Yeye.. på skulen i dag igjen og! Men no e da siste innspurt i dag, håpa me klare å bli ferdige. Ellers so blir da vel 11 stk. skuffa gutta i måro:S Å de kan me jo ikkje ha. Paula og Hilde sitte å redigera no, mens eg og Monika har ein liiiten pause, me litt facebook og sånt skiiit! :P

Va ellers på India intervju idag. Hehe.. gjekk sånn nogenlunde kan du sei! Va so nervøs før eg gejkk inn atte eg trudde eg skulle dauve på meg! Godt Kristin og Solveig kom før eg skulle inn, so eg slapp å sitte nervøs aleine! :) Vart ikkje so veeeldig grilla på detta intervjue følte eg da, men følte meg litt dum då dei spurte meg om ka eg viste om India! Og for å vær heilt ærlig so viste eg vel minimal! Å iallefall viste eg ikkje kor mange de var som budde der! Heile 1.8 BILLIONA! De e svæært altså! Alt i alt må eg vel sei meg ganske fornøgd me intervjue! Å når sant skal seiast so vart eg vel berre enno meir gira på å fare! Teite tannlege som har gjort feil me tennene min slik at eg må ha på streng igjen! Ødelgge jo praksisen min jo'e! Meen uansett so havna eg jo ikkje her i Volda da, so uansett kor eg e henne so må eg jo få utsette tannlege greiene! So da e et håp for India enno! EG VIL EG VIL! :)

I helga e da heim igjen på påskeferie! Gleda meg litt.. Går å vurdera om eg skal ver me pappa og Lillian på dansegalla! haha! Kan jo bli uhmm.. interesting! *glise* Må berre sjå om eg klare å dra me meg Marte først! Gidd ikkje fare åleine me dei allefall!:P Men men.. spennande å sjå ke so skjer:)

Yeye.. nei no får eg vel straks ha meg inn igjen te redigeringa! woppwopp! :P

Im gonna knock on your door, ring on your bell, tapp on your window toooooo!! :P

No comments: