Sunday, March 25, 2007

Helga:)

Hmmm.. kanskje en må skrive litt om livet sitt då, når en ska vær blogger å sånt!? Akkorta no på ein søndags kvelde livet mitt kind of shabby! Sitte å ser på "My name is Earl"! Grådig genial serie:) Ellers so har eg vel ikkje plana om å løfte ein finger! :P Å de har eg vel strengt tatt ikkje gjort resten av helga heller! Ette at oppgava kl. 14 på fredag vart levert inn, sånn nogenlunde, jah.. ferdige, har de berre vore slackings. Fredags kveld med jente kveld ilag me Hilde, Kristin og May Britt. Såg film og åt godis:) Lørdagen skulle me og ha ein slik kveld, men eg fann ut de va best å holde seg heime sia faren for å bli øvetalt te å gå ut e heeeftig store når me e ilag! Å eg hadde strengt tatt ikkje råda te å gå ut! Holdt på å flire meg i hjel då Hilde ringte i 7 tida å lurte på om eg ikkje skulle være me ut, dei hadde ikkje klart å stå i mot presset! haha! Meeen eg anga ei stund ettepå at eg ikkje for ut:) Men da gjekk seg te! :)

I dag har eg berre slackan, å vore rundt vatne... :) Heilt hærlig vær ute idag!! Yayy! de e jo vår joe:)

Tomollow e da siste veka me aktivitetsfag.. å me skal av å filme me 6 klassingane. Meg og Hilde har plana om å lage musikkvideo, skrekk film har me prøvd oss på før (*glise*) so no går me for enkelt å laga musikk video:) Kan bli kind of interesting:)

Yeye.. de va vel helgas oppdatering.. med liiite action:P Potato tomato.. Samesame! :P

No comments: