Tuesday, March 27, 2007

Nok en laaang dag:S

Aiaiai!! Snakk om å vær slita! Ette 13 tima på skulen e de vel lov! Tar på å gå på barnevern serre! hehe:P Fortsette me filminga idag.. Va kjempe artig, bortsett fra liiiitt anspent forhold i gruppa, men de går seg te, å me blir no enige te slutt! :) Eller eg blir iallefall einige! Va de noken som snakka om sta eller? haha! E kommen godt i gang me redigeringa, so ska no klare å bli ferdige i måro, ikkje de at me har so mykje valg men! :) hehe..

I måro blir de India intervju på meg.. Tvila egentli på at eg skal te India, men e no moro å ha gjort intervjue anyway! haha! Berre sånn fordi eg e so HIMMLA gla i å prate engelsk! yeah right.. men kvir meg ikkje so fæle i dag da, men veit no aldri i måro!:) hehe:P

Yeye. no e de vel snart senga her!! *gjeeesp!*

No comments: