Sunday, April 8, 2007

Påskeferie, påskeegg, påskefest, påskeforsett :P

jaudå! Då va påska øve for denna gangen og! Jaggo kor for tida går altså! Har hatt ei sånn nogenlunde påske, men godt å e back in Volda for å sei de sånn! ahh.. på ein anna måte ha vel påska våre alt for korte.. Ikkje fått tida te å gjort alt de ein hadde plana om å gjere før hærlegheita starta:) Meen de kjemme vel fleire fridaga!

Te helga igjen kjem Marte opp hit ein tur!! *gleda meg*.. Fors i vidjevegen! PARTEY! Va forrestn på påskefest på øvredalen i går! Hehe.. for et liv! Bjørg Wenche hadde FAKTisk normale kle på seg.. men fest brems e ho fortsatt.. Eg veit eg tyte i fylla, men når folk kjemme å pirka borti meg når de en prata å har da morro, e de gråådig irriterande!Kan ho ikkje heller hald seg heime isofall!! Vart jaffal sinte, å om ho hørte at eg kaldte ho noke so stygt som ei jævla f**** veit eg ikkje, men sia eg vart so sinte so fortjente ho de nok.. ikkje ofte eg e slemme på fylla, men i går kunne eg lett ha slått asso!! hehe:P Lenge leve bygdefylla! :P

Hmmm.. påska e øve.. å eg lure på om de e noke so heite påskeforsett?? Eg lika lite den ekstra haka på haka.. også kalla dobbelt hake kanskje?? Noke må gjerast! aiai.. eg e heilt ødelagt ette usa!! Og påska har jo bringt (brunge, dratt.. haha) med seg masse kilo.. :P gaaaah!! Onde onde hellig daga og påskeegg/snop!! Ifrå i måro av! ! Jepp de sei eg berre!! No bli da hardt! Men som sagt e jo snart sommar.. å eg skla trossalt ha ein vetige kjole i bryllupet te Marte.. Lat oss unngå pressenning! haha!!
Men jah.. då sei me de slik.. de e noke som heite påske forsett å eg begynne me de i måro!! :P

*Wopp wopp*

No comments: