Sunday, April 29, 2007

DokumentarFilm-festival å sånt

Da va de nok ein fyllasjuk søndag! Hehe.. ekje so grådig galen i dag dah, men sleta! Etter 4 daga me fyll kan en vel kanskje ikkje forvente noke anna! Dokumentarfilm festivalen teke på kan du sei! :) Men gu kor artig de har vore;) I går va de beste festen-- meina nesten at de var årets forspill i allefall! Hadde de kanon morro! :) Va vel samla en gjeng på ca. 15 stykke her oppe! Å de blei gitar speling, vinsjan på kaia synging--å yeah.. you name it!;) Kjekt va de iallefall!

Ellers so e da no ei veke me oppgave retting, før den ska leverast som eksamen neste fredag. Meen 0 stress.. Eg stressa iallefall ikkje! Får gå so da går:) Å på fredag skal eg te tannlegen og, å då får eg endelig vite om de blir India eller ikkje! Åååå.. måtte tannlegen brenne ein viss plass viss han e vansklige altso!! hehe:P Så de så! :)

Nei no må eg av å pleie fyllasjuka her, å kanskje en tur rundt vatne mulig mulig? hehe.. :)

Litt Bilde fra igår e vel på sin plass:)

Meg i sige!! :P


Solveig, Kristin og Ingvild:)


Mja.. hihi:) Meg og Kristin


Meg og Linn


Kjærleiken blomstra på festen:P Eit bilde av maaange!! haha:)


Å her va eit te!:Phehe.. :)


Silje og Lise:) ... men uhmm.. kor e alle bilda av meg og deg Silje?? I cant find em!! Du so har dei kanskje?? hihi! !:)


Kristin, Hilde og Anne Kjersti


Erik blir sikkert her øvetalt til å begynne å jobbe i Nordsjøen!! hehe:)


Ken e sterkast lissom! hehe:P


Kan vel egentli berre avslutte me at de va ein fuuuktige kveld!! haha! ;P

No comments: